Výmena a vrátenie tovaru
Ahoj! Ak ti topánky, ktoré si si u nás objednal/a, nesedia alebo si to s nimi rozmyslel/a, nie je to vôbec problém. Stačí, keď nám ich pošleš späť a my ti zdarma zašleme nový pár, či už inej veľkosti alebo modelu.
Chápeme, že občas to s výberom proste nevyjde. Máš možnosť od zmluvy odstúpiť a topánky nám vrátiť. Počítaj s tým, že to musíš stihnúť do 30 dní od prevzatia. Dáme ti ale trochu viac času, ak budeš potrebovať, takže vrátenie akceptujeme až do 2 mesiacov, ale potom ti vrátime 75% z ceny.
Keď chceš topánky vrátiť, pamätaj na toto:
Akoby si bol/a v kamennom obchode, tak aj u nás môžeš topánky kľudne vyskúšať. Ale prosíme, aby si to robil/a doma a na čistej podlahe, aby podrážky neboli poškriabané, ako by sa mohlo stať pri skúške vonku. A topánky v žiadnom prípade neskúšaj na bosú nohu, prosím! A samozrejme, chceme ich späť v tom krásnom obale, v akom sme ti ich poslali. Ak by sa niečo z toho nepodarilo, môže to byť komplikované a náklady na uvedenie do pôvodného stavu ponesieš ty.
Čo s tým, keď chceš iné topánky?
Ak si chceš vybrať iný model alebo inú veľkosť, nie je nič jednoduchšie. Urob novú objednávku, vyber si platbu bankovým prevodom, ale s platbou počkaj. Až k nám dorazia topánky, ktoré vraciaš, o všetko sa postaráme. Ak by tvoj nový výber bol drahší, rozdiel zaplatíš pri doručení, rovnako tak ako poplatok, ak využiješ Packetu pre vrátenie.
Kam topánky poslať?
Až budeš mať topánky pripravené k odoslaniu, pošli ich prosím na adresu: United Heels s.r.o. , Senovážné náměstí 8, Praha 1, 110 00, Česko.
Tovar môžeš vrátiť aj prostredníctvom siete výdajných miest Packetu. V takom prípade si od nás vyžiadaj adresný štítok, ktorý nalepíš na balík.
Táto služba je spoplatnená sumou 3,90 €, resp. 59 Kč, ak tovar vraciaš na výdajnom mieste v Čechách. To je výrazne výhodnejšia cena, než napríklad poštovné Slovenskej pošty.
Pamätaj, že náklady za vrátenie tovaru platíš ty.
Formulár pre vrátenie
Nezabudni prosím k topánkam priložiť tento vyplnený formulár (alebo ten, ktorý je na faktúre):
Meno zákazníka: | |
---|---|
Číslo objednávky alebo faktúry: | |
Vyhlásenie zákazníka | |
⎕ Obuv nebola nosená, len vyskúšaná (vyskúšaním sa rozumie vyskúšanie zodpovedajúce nákupu v kamennom obchode) ⎕ Obuv bola skúšaná v čistom prostredí ⎕ Obuv nebola skúšaná na bosú nohu ⎕ Obuv je vrátená v pôvodnom obale | |
Výmena | Vrátenie |
⎕ Chcem vymeniť za: _________________________ | ⎕ Odstupujem od kúpnej zmluvy a chcem peniaze späť na účet (IBAN): _________________________ |
⎕ Zaslanie tovaru zabezpečím sám a na vlastné náklady ⎕ Využijem možnosť zaslať tovar prostredníctvom Packety a súhlasím so strhnutím ceny dopravy (3,90 € / 59 Kč) zo zaslaných peňazí, alebo ju uhradím pri dodaní novej objednávky | |
Dátum a podpis: | |
Tvoje preferencie nám pomáhajú sa zlepšovať, ďakujeme za každú spätnú väzbu: | |
⎕ Topánky sú mi veľké / malé. Zvyčajne kupujem veľkosť číslo ______ ⎕ Topánky sú mi úzke / široké / celkovo nesedia na mojej nohe ⎕ Topánky sa mi nepáčia ⎕ Nezodpovedajú popisu ⎕ Kvalita nie je podľa mojich predstáv |
Chceme, aby s nami bolo všetko čo najjednoduchšie a najpríjemnejšie, takže ak máš akékoľvek otázky alebo potrebuješ s niečím pomôcť, kľudne sa na nás obráť. A nezabudni, že Obchodné podmienky obsahujú všetky dôležité informácie a detaily, takže si ich v pokoji prečítaj, aby si bol/a na všetko pripravený/a.